obrazek

Serdecznie witam na stronie internetowej gabinetu podologicznego

Przed kilkoma laty mało kto w naszym kraju wiedział, kim jest i czym zajmuje się podolog. Dzisiaj podologia jest ważną dziedziną wiedzy na pograniczu medycyny i kosmetologii, a z pomocy podologa może skorzystać w prawie każdym mieście.

Czym zajmuje się podologia?

Podologia to dziedzina medycyny zajmująca się diagnozą i leczeniem kończyny dolnej w obrębie stopy i stawu skokowo-goleniowego.

Zabiegi podologiczne kierowane są do pacjentów dotkniętych chorobami skóry, kośćca, stawów i innymi towarzyszącymi chorobami (cukrzyca, reumatyzm). Z usług podologa przede wszystkim powinni korzystać pacjenci:

• z wadą postawy ciała
  • z deformacjami palców (haluksy, palce młotkowate)
  • pacjenci ograniczeni ruchowo
  • z dolegliwościami na stopach tj.: odciski, modzele, rozpadliny na piętach, wrastające paznokcie, paznokcie grzybicze, brodawki wirusowe
  • nadpotliwość

Zabieg wykonywany jest przez specjalistę Podologa, który dzięki zdobytej wiedzy i praktyce wykonuje pracę na wysoko wyspecjalizowanym sprzęcie oraz sterylnymi narzędziami.

Najważniejsze w roli podologa jest przeciwdziałanie zmianom chorobowym i określenie przyczyn dolegliwości, aby usunąć powstałe objawy.

Nasze usługi obejmują zabiegi w celu zmniejszenia dyskomfortu w czasie chodzenia dążąc do poprawy jakości komfortu życia codziennego. Stała współpraca z diabetologiem, ortopedą i dietetykiem pozwala na wcześniejsze i bardziej szczegółowe rozwiązanie problemu pacjenta.

Oferta obejmuje szeroki wachlarz usług podologicznych. m. in.:

• pielęgnacja stopy cukrzycowej • taping podologiczny • usuwanie brodawek wirusowych • usuwanie hiperkeratoz: modzeli i nagniotków (odcisków) • pedicure medyczny

Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą!